X
مشاوره با وکیل دادگستری- دادگران حامی

مشاوره حقوقی آنلاین

برای ارسال سوال یا درخواست از منوی سبز رنگ زیر ، وارد شوید.

برای مطالعه آرشیو سوالات حقوقی ، اینجا کلیک کنید.

تاریخ انتشار: دوشنبه 20 اردیبهشت 1400

 خیانت شوهر و اثبات از طریق چت های واتس آپ

سلام. زن شوهر داری با همسرم ارتباط مجازی داشته نمیدونم حضوری هم باهم بودن یا نه فقط با واتساپ باهم حرف زدن میخوام بدونم میتونم از زنه شکایت کنم و آیا میتونم پیامهای واتساپشون رو بالا بیارم  و خیانت شوهرم را ثابت کنم ؟همسرم ولم کرده رفته گوشی و خطش هم در دسترسم نیست آیا با پیام های واتساپ میتونم ثابت کنم ک این دو نفر با هم بودن؟

 

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 3815

اثبات خیانت شوهر

 

چگونگی اثبات خیانت احتمالی شوهر در واتس آپ

  • مهم ترین عنصر برای شروع یک شکایت آماده کردن دلایل کافی برای اثبات ادعا است.
  • آنطور که از سوال شما بر می آید نه از کیفیت رابطه شوهر خود با آن زن اطمینان دارید و نه دلایل کافی برای اثبات احتمالات خود (گفته های شما حتی ادعا هم نیست چون ادعا حداقل مورد اعتماد و اطمینان خود ابراز کننده است و گفته های شما کاملا مبتنی بر احتمال است) ، این نوع بیان و این درجه از تردید نمی تواند نتیجه مثبتی در پی داشته باشد.
  • اگر منظورتان از بالا آوردن واتس آپ دسترسی به چت های واتس آپ است؛ نه شما و نه هیچ نهاد دیگری نمی تواند به طریق قانونی اینکار را انجام دهد باید بدانید سرورهای واتس آپ که از زیر مجموعه های شرکت بزرگ فیس بوک است در کشور ایالات متحده قرار دارد و حتی دولت ایران هم نمی توانند چنین چیزی را از شرکت فیس بوک بخواهد !!!!
  • حتی اگر گوشی ایشان دست شما باشد بعید است که بتوان به صرف داشتن پیام ها یا عکس چت ها رابطه نامشروع را اثبات نمود مگر اینکه خرده دلایل و امارت دیگر نیز وجود داشته باشد و ذهن قاضی را اغنا کند یا رفتار طرف حکایت از وقوع جرم نماید.

 

ثبت امتیاز
نظرات

چهارشنبه, 27 بهمن,1400

کاربر ناشناس

با سلام زن شوهرداری هستم که از طریق اس ام اس وپیامک های واتساپ متوجه شدم که همسرم با چندین زن شوهردار ارتباط گفتاری داردکه مشخص است که درکنار هم هم بوده اندوتفریحاتی مانند رفتن به سفره خانه وازاین قبیل بینشان بوده و فوق العاده حرفای عاشقانه و کثیفی ردوبدل کرده اندآیا میتوان اثبات کردوگوشی همسرم دستم می باشد .


پاسخ وکیل:
با سلام
امکان اثبات رابطه نامشروع دون زنا در فرض سوال شما وجود دارد.ولی به هیچ وجه به همسر خود با چنین دلایلی اتهام وقوع زنای محصنه نزنید!!!

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

رزرو وقت مشاوره حقوقی با وکیل

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.