X
نمونه آراء و احکام دادگاهها

نمونه آرا حقوقی

نمونه آرا و پرونده های حقوقی

 پرونده و شکایت رفع ممنوع الخروجی دختر توسط پدر

پرونده و شکایت رفع ممنوع الخروجی دختر توسط پدر

منظور از ممنوع الخروجی، جلوگیری از خروج فرد از کشور با دستور یک نهاد ذیصلاح و قدرتمند رسمی است که با مصامحه به اقدام پدر در انصراف از رضایت و اجازه خروج از کشور فرزند و نیز به اقدام شوهر در عدول از اجازه قبلی جهت خروج همسر، نیز ممنوع الخروجی گفته می شود ولی درست این است که دستور ممنوع الخروجی ضرورتاً از یک نهاد رسمی و حکومتی مثل دادگاه حقوقی در مقام اجرای حکم یا دادگاه و دادسرای کیفری در مقام دسترسی به متهم و عدم فرار وی و یا نهادهای امنیتی جهت جلوگیری از فرار فرد مضنون صادر شود.

 

  |  
بازدید: 3930
  |  
امتیاز: Article Rating

 

رای دادگاه، رفع ممنوع الخروجی

خواهان : خانم درسا  ..............     فرزند محمدتقی به نشانی تهران - ...................... .
خوانده : آقای محمدتقی ............. فرزند ابراهیم    به نشانی  تهران ......................... . 

خواسته: دستور موقت

گردشکار : خواهان دادخواستی بخواسته فوق بطرفیت خوانده بالا تقدیم داشته که پس از ارجاع به این شعبه و ثبت به کلاسه فوق و جری تشریفات قانونی در وقت مقرر ا فوق العاده دادگاه به تصدی امضاء کننده زیر تشکیل است و با توجه به محتویات پرونده ختم رسیدگی را اعلام او به شرح زیر مبادرت به صدور رای می نماید

متن رای دادگاه رفع ممنوع الخروجی دختر توسط پدر

در خصوص دادخواست درسا .......... فرزند محمد تقی با وکالت فهیمه .......... به طرفیت محمد تقی ........... بخواسته تقاضای صدور دستور موقت مبنی بر اجازه خروج از کشور به قصد ادامه تحصیل با در نظر گرفتن سند رسمی شماره ۶۲۴۷۰ مورخ 1397/08/12 تنظیمی در دفتر رسمي حاوی اجازه پیشین پدر خواهان در اجازه خروج وی به جهت تحصیل و نظر به اینکه تحصیل از حقوق طبیعی اشخاص بوده و به مصلحت مشارالیها نیز می باشد لذا دادگاه مستنداً به مواد ۳۱۰، ۳۲۰، ۳۲۱ ، ۳۲۵ قانون آیین دادرسی مدنی و ذیل ماده ۴۲ حمایت از خانواد بسال ۹۱ دستور موقت به خروج از کشور خواهان به نام درسا ....... فرزند محمد تقی بدون نیاز به اذن ولی برای صدور گذر نامه برای یک نوبت در هر سال به شرط تودیع تضمین مناسب به میزان دویست میلیون تومان صادر و اعلام می نماید قرار صادره قطعی است .
رئیس شعبه ۲۸۶ دادگاه خانواده مجتمع شهید باهنر 
دفتر شعبه ۲۸۶ دادگاه عمومی تهران

 

 

ایجاد شده توسط مسعود محمدی، وکیل پایه یک دادگستری
2.3 از 5 (23 امتیاز)
اشتراک گذاری
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجو

رزرو وقت مشاوره حقوقی با وکیل

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.