X
خدمات دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادگران حامی

 نحوه اطلاع از دعاوی و شکایات علیه ایرانیان مقیم خارج از کشور

نحوه اطلاع از دعاوی و شکایات علیه ایرانیان مقیم خارج از کشور

گاهی به دلایل مختلف ممکن است علیه فردی طرح دعوا حقوقی یا شکایت کیفری یا اجرایی یا اداری بشود. خواهان دعوا با انگیزه های متفاوت ممکن است ترجیح و تشخیص دهد که خوانده را از دعوا مطلع ساخته و یا بنا به مصالحی وی را بی اطلاع بگذارد علیرغم سامانه ثنا و الکترونیک شدن ثبت دادخواست هر چند که تا حد زیادی از این مسئله جلوگیری شده ولی هنوز این امکان وجود دارد که افراد با سوءنیت از شما شکایت کرده و به نیت گرفتن حکم و رای غیابی شما را بی خبر بگذارند تا با ممنوع الخروجی شما در جریان اجرای حکم، در بدو ورود شما به کشور شما را ممنوع الخروج نمایند. ایرانیان مقیم خارج از کشور در فرضی که محل اصلی زندگی آنها کشور خارجی باشد در چنین وضعیتی قطعا دچار استیصال و گرفتاری خواهند شد. برای رفع ممنوع الخروجی چه با دستور دادگاه کیفری انجام شده باشد و چه با دستور محاکم حقوقی یا اداره اجرای ثبت، همیشه راه هایی وجود دارد ولی توسل به این راه حل ها سریع به نتیجه نمی رسد و گاهی ممکن است حتی پنج یا شش ماه طول بکشد که طبیعتاً هموطنان خارج از کشور امکان بازگشت به محل زندگی خود را برای مدت طولانی از دست می دهند.

 

توصیه کلی ما این است که اگر احتمال وجود چنین شکایاتی علیه خود را می دهید حتما حداقل یک ماه قبل از ورودتان به کشور در ارتباط با یک وکیل دادگستری با تجربه و مطلع نسبت به رویه های قضایی، وجود دعاوی و آراء قطعی احتمالی علیه خود را بررسی نمایید.

  |  
بازدید: 3820
  |  
امتیاز: Article Rating

شکایت علیه ایرانیان مقیم خارج

 

خدمات ما به ایرانیان مقیم خارج از کشور جهت اطلاع از دعاوی و شکایات

  • هموطنان مقیم خارج از کشور در صورت نگرانی از دعاوی غیابی احتمالی علیه خود قبل از ورود و مراجعت به ایران میتواند با ما در تماس و ارتباط بوده و به ما وکالت بدهند تا در خصوص وجود پرونده ها و شکایت های احتمالی علیه آنها تحقیق و بررسی نماییم.
  • بهترین فشاری که یک شخص مغرض می تواند به هموطنان مقیم خارج از ایران وارد نماید ممنوع الخروجی یا گرفتن حکم و دستور جلب است. با همین انگیزه، کسی که علیه شما ادعایی دارد یا با شما خصومت و دشمنی دارد به نیت ورود فشار و مجبور کردن شما به دادن امتیاز ممکن از شما رو ممنوع الخروج نموده یا حکم جلب شما رو بگیرد. و بدتر اینکه شما را این اقدام مطلع نسازد و شما در زمان ورود به کشور با ضبط گذرنامه مواجه شوید. در راستای خنثی کردن این اقدام، ضروری است حداقل یک ماه قبل از ورود به ایران با یک وکیل دادگستری مشورت نمایید.
  • در بسیاری از دعاوی و شکایات این امکان وجود دارد که خواهان و شاکی یا مجهول المکان اعلام کردن طرف دعوای خود بدون اینکه خوانده و مشتکی عنه متوجه شود حکم غیابی بگیرد.
  • دفتر وکالت دادگران حامی و وکلای با تجربه ما این امکان را برای شما فراهم میسازند که در سریع ترین زمان ممکن و متصور، دعاوی احتمالی علیه شما در کلیه مراجع و محاکم پیگیری شود و در جریان وضعیت آن شکایات و راههای مقابله با آن و خنثی کردن اقدامات شاکی یا خواهان و دفاع در مقابل شکایت و دعوای مطروحه قرار گیرید. 
  • در بسیاری از مواقع دعاوی احتمالی و دعاوی غیابی علیه ایرانیان مقیم خارج از کشور در شهر تهران مطرح میشود که این عزیزان میتوانند با یک وکیل آگاه و با تجربه در زمینه دعاوی مرتبط با ایرانیان مقیم خارج از کشور در شهر تهران هماهنگ و مرتبط شده و دعوا و شکایت مورد نظر را مدیریت نمایند.   

 

3 از 5 (9 امتیاز)
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جهت مشاوره حقوقی یا اعطای وکالت به وکیل دادگستری همین حالا تماس بگیرید.
تلفن ثابت:88019243-88019244
تلفن همراه :09121457035

رزرو وقت مشاوره حقوقی با وکیل

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.