X

 پیدا کردن سایت یک وکیل دادگستری و دفتر وکالت در ایران

پیدا کردن سایت یک وکیل دادگستری و دفتر وکالت در ایران

سایت یک وکیل دادگستری ظاهر، نما و ویترین کار آن وکیل و به نوعی نشان دهنده ی نظم و روش کار و معلومات آن وکیل است.یکی از راه های پیدا کردن وکیل جستجو در اینترنت و مراجعه به سایت آن وکیل است.دیدن سایت وکیل دادگستری و توجه به نکات و ظرایف آن می تواند ملاکی باشد برقابلیت اعتماد و خصوصیات آن وکیل.در ادامه تلاش می شود چند نکته مهم و قابل توجه در خصوص یک سایت خوب دفتر وکالت و سایت شخصی وکیل دادگستری و ملاک های تشخیص اصالت و کیفیت عملکرد و خدمات آن وکیل دادگستری و دفتر وکالت وی جهت استفاده مخاطبان گرامی ارائه گردد.توجه نمایید که سایت های وکلای دادگستری و دفاتر وکالت دو دسته اند ، یا از محتوا و مطالب کپی استفاده می کنند و هدفشان فقط قرار گرفتن در بالای فهرست نتایج گوگل و به نوعی فریب مخاطبین است و یا خود اقدام به تولید محتوا و مطالب و مقالات حقوقی نموده و هدفشان آگاهی دادن به مخاطبان و موکلین است.هدف ما همواره تولید و ایجاد محتوای حقوقی و دوری از کپی برداری بوده است و متاسفانه مطالب سایت ما (دادگران حامی) همواره مورد دستبرد تازه واردان و افراد راحت طلب و سود جو قرار گرفته است!!! در هر حال با اندک جستجو و مطالعه در سایت ما پی خواهید برد که همه محتوای سایت دفتر حقوقی دادگران حامی محصول تلاش و مطالعه  تجربه ی خود ماست.

 

  |  
بازدید: 5355
  |  
امتیاز: Article Rating

سایت وکیل دادگستری

 

سایت وکیل دادگستری راهی برای شناخت و اطمینان

  • یک سایت خوب دفتر وکالت ملاک و گزینه خوبی برای شناسایی میزان نظم فعلی، عملی و ذهنی شخص وکیل دادگستری است و نحوه چینش و طراحی آن به نوعی شخصیت کاری وکیل را بازگو می کند.
  • هدف از طراحی و راه اندازی یک سایت خوب برای دفتر وکالت فقط این نیست که فرد وکیل به داشتن سایت فخر و مباهات نماید بلکه هدف به نوعی ارتباط با مخاطبان و اطلاع رسانی و البته بطور غیر مستقیم معرفی شخص وکیل است.
  • برای وکیل دادگستری تبلیغ مستقیم حرفه وکالت عملی مذموم بوده و از نظر حرفه ای تخلف محسوب می شود.پس در یک سایت وکیل دادگستری در درجه اول تلاش می شود که به مخاطب اطلاعات حقوقی و کاربردی و قابل استفاده ارائه شود و باید تفاوت قائل شد بین یک سایت دفتر وکالت و یک فروشگاه اینترنتی.
  • داشتن یک سایت برای وکیل دادگستری اگر هدف فقط داشتن سایت باشد اصلا کار مشکلی نیست و با خرید یک دامنه به ارزش صد هزار تومان و یک هاست به ارزش دویست هزار تومان و یک قالب آماده و مجانی یک وکیل می تواند برای خود سایتی مهیا کند ولی از آنجایی که  کار نیکو کردن از پر کردن است یا انسان نباید کاری را انجام دهد و یا در صورت انجام نهایت دقت و کیفیت را رعایت نماید.
  • از توجه به رعایت ظرافت و سرعت لود سایت و نحوه چینش قسمت های مختلف و توجه به اصل اطلاع رسانی و آگاه نمودن صادقانه مخاطب می توان تشخیص داد که یک وکیل دادگستری در سایت خود چه چیزی را محور توجه قرار داده است و هدف اش از تأسیس سایت چیست.
  • در یک سایت خوب ،وکیل دادگستری تلاش می کند صادقانه و دلسوزانه دانش و تجربه خود را به اطلاع مخاطب برساند و البته در بسیاری از مواقع اعتماد و توجه مخاطب جلب شده و مدیریت حقوقی مشکل خود و پیگیری دعوای مطروحه را به آن وکیل می سپارد.
  • برای اینکه تا حدودی به شخصیت، دلسوزی و آگاهی و تجربه ی وکیل مورد انتخاب خود پی ببرید، بعد از ورود به سایت وکیل به چند صفحه سر بزنید و محتویات آن را مطالعه کنید با این کار طبیعتا به لحن وکیل و دانش و تجربه او پی خواهید برد.
  • در یک سایت خوب وکیل دادگستری محتویات و مطالب باید حاصل ذهنیت و آگاهی خود آن وکیل باشد و کپی کردن محتوا از سایت ها،کتب و مقالات دیگران برای وکیل امری مذموم و ناپسند است البته اگر مطلبی کپی بوده و منبع آن ذکر شود مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

 

جهت ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری کلیک کنید  - 88019243

 

ایجاد شده توسط مسعود محمدی، وکیل پایه یک دادگستری
3 از 5 (37 امتیاز)
اشتراک گذاری
نظرات

ﺳﻪشنبه, 30 اردیبهشت,1399

قدیرلی زهرا

سلام. تازه اولین بار. اینجا. هستم. ظاهراً. که. باید. خوب. باشه. پایدار. باشید .


پاسخ وکیل :
با سلام
سپاس از توجه شما.امیدواریم مطالب برایتان مفید و کاربردی باشند.

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

رزرو وقت مشاوره حقوقی با وکیل

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.