X

 وکیل خوب برای طلاق توافقی در تهران – ایران

وکیل خوب برای طلاق توافقی در تهران – ایران

تعبیر وکیل خوب طلاق توافقی به شخصی اطلاق می شود که به طور تخصصی و ویژه صرفاً در همین راستا فعالیت می کند و یا در مجموعه تحت مدیریت خود قسمت مخصوصی را برای انجام طلاق توافقی تعریف کرده است.افراد برای انجام پروسه طلاق توافقی به بهترین روش و در کوتاهترین زمان و با کمترین درگیری باید به دنبال یک وکیل خوب و با تجربه طلاق توافقی باشند.بسیار دیده شده است مراحل طلاق توافقی که مورد ساده انگاری قرار گرفته نه تنها مشکلات زوجین را حل ننموده است بلکه خود باعث بروز مشکلات جدید و پیچیده ای در رابطه زوجین گردیده است .توصیه می شود به عنوان اولین قدم به دنبال مشاوره حقوقی یا اعطای وکالت به یک وکیل خوب برای طلاق توافقی و دعاوی خانواده باشید.جهت پیدا کردن وکیل خوب برای طلاق توافقی در تهران و ایران با توجه به اینکه به صرف دیدن تبلیغات نمی توان به یک وکیل اعتماد کرد توصیه می شود چند وکیل را انتخاب کنید و حضوراً به آنها مراجعه نموده و از سوابق کار و چشم اندازی که برای حصول نتیجه جلوی روی شماست، کسب اطلاع نمایید و درجه آگاهی، اطلاعات و اشراف آن وکیل را بسنجید.ما در دفتر وکالت دادگران رزومه و آرشیوی کامل از نمونه صدها پرونده طلاق توافقی از جمله رای، حکم ، دادخواست و اطلاعات کاملی در قالب مقالات و مطالب حقوقی در مجموعه سایت های خود به مخاطبان و همراهان گرامی ارائه نموده ایم.

 

  |  
بازدید: 17478
  |  
امتیاز: Article Rating

وکیل طلاق توافقی در تهران

 

مزایای انجام طلاق توافقی با یک وکیل خوب

در حال حاضر طلاق توافقی در ایران به جهت پیچیدگیها و موانعی که بر سر انجام آن ایجاد شده دیگر به طور معمول کار سریع و راحتی نیست و زوجین (زن و شوهر) باید اول در جلسات مشاوره خانواده به مدت دو ماه شرکت نموده و پس از آن با ثبت دادخواست به شورای حل اختلاف ارجاع میشوند و در نهایت دادگاه خانواده با تعیین وقت به پروسه طلاق توافقی رسیدگی میکند. کل این مراحل به طور معمول ممکن است حتی بیش از سه ماه طول بکشد.

با داشتن وکیل خوب برای طلاق توافقی به خصوص در تهران میتوانید درگیری خود را با تشریفات طلاق توافقی از بین برده و به بهترین نحو به نتیجه مطلوب برسید. ما در دفتر وکالت دادگران حامی در سریعترین زمان متصور (حدودا 20 روز) و با بهترین کیفیت پروسه طلاق توافقی شما را انجام می دهیم.

در نتیجه مهم ترین مزایای انجام طلاق توافقی با همراهی یک وکیل خوب و با تجربه یکی فصل خصومت است به این معنا که با انجام درست کار کلیه اختلافات زوجین یا مسائلی که ممکن است در آینده بروز اختلاف نمایند تعیین تکلیف شده و در دایره توافق قرار می گیرند؛ حتی دارایی های مشترک که مستقیماً ارتباطی به رابطه روجین و زناشویی ندارند مثل شراکت در یک ملک و دیگر انجام سریع کار و درگیر نشدن زوجین در مراحل انجام طلاق توافقی است.

 

لطفا مراقب وعده های واهی از سوی افراد غیر معتبر و دلالان طلاق که عمدتاً وکیل دادگستری هم نیستند،باشید.اصلاً طلاق توافقی در کمتر از زمان 20 روز قابل انجام نیست!!!

 

مراحل طلاق توافقی با وکیل به چه صورت است ؟

برای انجام طلاق توافقی چند روش وجود دارد:

1-  زوجین با هم توافق نموده و به اتفاق در کلیه مراحل طلاق توافقی شرکت نمایند.

2- زن و شوهر (زوج و زوجه) هر یک برای خود وکیل دادگستری انتخاب نموده و انجام طلاق توافقی را به وکیل دادگستری متخصص طلاق توافقی خود بسپارند. 

3-  زوج به زوجه وکالت طلاق و حق طلاق بدهد به نحوی که نیاز به حضور زوج در هیچ یک از مراحل نباشد در این فرض زوجه میتواند با وکالتی که دارد میتواند برای زوج یک وکیل دادگستری انتخاب نموده و با انتخاب آن وکیل مراحل طلاق را طی کند (در عرف به نوع سوم واگذاری حق طلاق یا گرفتن حق طلاق هم گفته میشود).

همانطور که ملاحظه می کنید در روش دوم و سوم نیاز به حضور و همراهی حداقل یک وکیل برای طلاق توافقی ضروری است.در صورتی که یک وکیل انتخاب کنید یکی دیگر از زوجین باید در مراحل طلاق شرکت کند ولی اگر هر دوی زوج و زوجه به یک وکیل برای خود وکالت دهند دیگر نیازی به حضور هیچکدام نیست.

 

هر چند که هر دوی زوجین می توانند به طور مستقل وکلای خود را انتخاب کنند ولی بهتر است که در صورت هماهنگی و توافق کامل کار را به دو وکیل همکار و هماهنگ از یک مجموعه و دفتر وکالت بسپارند.هماهنگی بیشتر قطعا در کیفیت و زمان موثر خواهد بود.

 

وکالت طلاق توافقی - واگذاری حق طلاق

  •  در فرض وجود وکالت در طلاق توافقی قبل از انجام هر اقدامی برای طلاق توافقی لازم است با همسرتان در مورد همه مسایل زندگی مشترک به توافق برسید از جمله: مهریه - نفقه - اجرت المثل - حضانت فرزندان مشترک و ... . ویا اینکه با وکالتی که در خصوص طلاق به شما داده شده اقدام به انجام توافقات لازم طی تشریفات طلاق بنمایید.یعنی اگر اختیارات مندرج در وکالتنامه طلاق کافی باشد خود زوجه می تواند با وکالتی که از شوهر دارد اقدام به تنظیم صورتجلسه توافقات و تعیین تکلیف مسائل زناشویی و زندگی مشترک بنماید.
  •  چنانچه تمایل دارید مراحل طلاق توافقی در بازه زمانی کوتاهتری انجام شود و یا تمایل ندارید شخصا در دادگاه حاضر شوید و یا این که فرصت پیگیری پرونده را ندارید، بهترین روش وکالت در طلاق توافقی است در این روش، با گرفتن وکیل دادگستری باتجربه در امور خانواده، می توانید همه امور را به وکیل طلاق توافقی بسپرید که در این صورت نیازی به حضور شما در هیچ یک از مراحل نیست.
  • با وجود وکالت در طلاق توافقی، وکیل دادگستری به وکالت از شما دادخواست طلاق توافقی یا همان گواهی عدم امکان سازش را تنظیم کرده، در جلسه رسیدگی در دادگاه حضور می یابد، در جلسه مشاوره شرکت کرده و در نهایت در دفترخانه، طلاق را ثبت کرده و سند طلاق را دریافت می دارد.
  •  توجه داشته باشید که در طلاق توافقی یک وکیل دادگستری نمی تواند وکالت هر دو طرف را بر عهده داشته باشد و نیاز به حضور دو وکیل هست؛ یک وکیل برای زوج و یک وکیل برای زوجه.
  •  در صورتی که قصد دارید خودتان شخصا بدون گرفتن وکیل اقدام به طلاق توافقی نمایید باید به دفتر خدمات قضایی الکترونیک مراجعه نمایید و دادخواست طلاق توافقی (گواهی عدم امکان سازش) ثبت کنید.

 

ویژگی های یک وکیل خوب برای طلاق توافقی

1- یک وکیل خوب طلاق توافقی در مورد واقعیت و رویه حاکم بر دادگاه ها در همان جلسه اول موکل خود را کاملاً مطلع و آگاه می نماید و از یک سو به وعده ای که داده است عمل می کند و از سوی دیگر وعده ای می دهد که عملی باشد و خود قدرت و توانایی انجام ان را داشته باشد به عنوان مثال گفتن اینکه ما طلاق را 2 روزه انجام می دهیم آسان است ولی در عمل فقط حدود یک هفته طول می کشد تا پس از ثبت دادخواست شعبه دادگاه رسیدگی کننده به طلاق توافقی مشخص شود.

2- این درست نیست که ما خود را متصف به صفت تفضیلی بهترین وکیل طلاق توافقی و یا وکیل خوب طلاق توافقی بدانیم و این را باید موکلین و مراجعین ما بگویند.

3- هدف از ایجاد این متن در صفحه ای در سایت دفتر وکالت دادگران حامی اطلاع رسانی و دادن آگاهی به کسانی است که در جستجوی بهترین وکیل توافقی یا وکیل خوب برای طلاق توافقی در تهران هستند.

4- مناسب ترین روش برای انتخاب بهترین وکیل طلاق، وکیل خوب برای طلاق توافقی و مناسب ترین گزینه و مصداق برای شما این است که بعد از مطالعه صفحات معرفی وکلا، حضوراً به انها مراجعه نموده و از نزدیک ملاقات داشته باشید.از نحوه برخورد و پذیرش خود قطعاً به خوب بودن وکیل طلاق توافقی مورد انتخاب خود و یا غیر آن پی خواهید برد.

5- در جلسه انعقاد قرارداد با وکیل همه سوالات خود را  پرسیده و در صورتی که پاسخ آنها خیلی برای شما اهمیت دارد از وکیل بخواهید که آن را در قرارداد خود درج نماید مثلاً مدت انجام پروسه طلاق یا کل هزینه هایی که باید پرداخت کنید یا کل مراحلی که باید شرکت داشته باشید روشن و شفاف و بدون هیچ ابهامی تعیین تکلیف شود.یک وکیل خوب و حرفه ای از سخت گیری شما در انعقاد قرارداد آزرده و عصبانی نخواهد شد.

6- بهترین روش برای انجام طلاق توافقی سپردن پروسه و جریان و مراحل انجام آن به یک یا دو وکیل مجرب و متخصص و خوب در زمینه طلاق و دعاوی خانواده است هر چند که خود زوجین نیز می توانند آن را انجام دهند ولی در مدت طولانی و با روش آزمون و خطا و گاهی نیاز با چند بار تقدیم دادخواست و یا حتی می شود فقط یکی از زوجین وکیل بگیرد و دیگری خود در مراحل انجام طلاق توافقی حضور داشته باشد.

7- دفتر وکالت دادگران حامی، مستقر در شهر تهران، تاکنون مدیریت و تشریفات و مراحل بیش از 700 پرونده طلاق توافقی را در طول 10 سال گذشته به انجام رسانده است و بسیاری از موکلین با معرفی نزدیکان و آشنایان خود این دفتر وکالت و وکلای خانواده ما را بهترین وکیل طلاق توافقی معرفی نموده و می دانند.

 

طلاق توافقی با وکیل

 

حدود اختیارات وکیل طلاق توافقی در پرونده

این موکل است که حدود اختیارات یک وکیل را در وکالتنامه طلاق توافقی تعیین می نماید و فقط آنچه ضروری باشد را وکیل از شما خواهد خواست.مانند وکالت در بذل یا قبول بذل مهریه، وکالت در اسقاط حق تجدید نظرخواهی و فرجام خواهی ، وکالت در اسقاط حق رجوع به مابذل، وکالت در توکیل و وکالت در اجرای صیغه طلاق و ثبت آن.

البته شما می توانید این موارد را هم وکالت ندهید ولی در این صورت باید عواقب آن را هم بپذیرید ! مثلا اگر به وکیلتان حق تجدید نظرخواهی و فرجام خواهی ندهید امکان گرفتن گواهی قطعیت و اسقاط حق تجدید نظر خواهی و فرجام خواهی وجود ندارد و باید حداقل 42 روز صبر کنید تا رای قطعی شود! و البته پس از آن هم اگر بخواهید به دفترخانه بروید، دفتر خانه طلاق ابتدا قطعیت حکم را استعلام می کند.یا مثلا اگر زوجه وکالت در بذل و زوج وکالت در قبول بذل مهریه ندهد خود باید به همراه وکیل در دفترخانه حاضر شود.

 

اسقاط حق عزل وکیل دادگستری یا اعطای وکالت بلاعزل اصلا ضروری نیست و هیچ گاه وکیل این را از شما نخواهد خواست.

 

علاوه بر آنچه در بالا گفته شد بهتر است موارد زیر حتماً در وکالتنامه طلاق توافقی ذکر شود تا کار بدون چالش و سریع انجام شود :

1- وکالت در مصالحه و سازش

به این دلیل که طلاق توافقی در واقع نوعی مصالحه است و در فرضی که طلاق یکطرفه بوده و در میانه راه سازش می شود حتی ممکن است گزارش اصلاحی صادر شود.

2- وکالت در توکیل

این وکالت دو کاربرد دارد؛ گاهی وکلای دادگستری به یک همکار خود وکالت داده و او را در انجام کار با خود همراه می کنند تا مشغله سایر پرونده ها ، پرونده طلاق توافقی را به تعویق نیاندازد یا به عبارت دیگر پیگیری به طور مستمر و در سریع ترین زمان انجام شود.دلیل دیگر ضرورت اعطاء حق وکالت در توکیل ، ضرورت اعطای وکالت در اجرای صیغه طلاق به سردفتر طلاق است تا لفظ شرعی را اجرا نماید.

3- وکالت در استرداد دعوا یا دادخواست

گاهی وکیل طلاق شما تشخیص می دهد که باید دادخواست یا دعوا را مسترد نموده و دوباره دادخواست بدهد.و دلیل اینکار می تواند عوض کردن شعبه یا مجتمع قضایی و یا حتی نحوه طرح دعوا باشد.

 

تماس با وکیل متخصص طلاق و دعاوی خانواده - 88019243

 

دادخواست طلاق توافقی

خواهان :

1- بهنام .....      نام پدر: طاهر       محل اقامت : تهران.خیابان امیر آباد ............. .

2- پروانه ......    نام پدر : محمد       محل اقامت : تهران.میدان پونک .................. .

وکیل : مسعود محمدی وکیل پایه یک دادگستری

تعیین خواسته و بهای آن طلاق توافقی

دلایل و منضمات :

1- شناسنامه به شماره ..... صادره از رشت

2- شناسنامه به شماره ..... صادره از تهران

3- وکالتنامه رسمی به شماره ..... مورخ 95/09/15 میزان تمبر مالیاتی به مبلغ 1500 ریال باطل شد.

4- وکالتنامه رسمی به شماره ..... مورخ 95/09/15 میزان تمبر مالیاتی به مبلغ 1500 ریال باطل شد.

5- سند ازدواج به شماره .... دفتز رسمی ازدواج شماره ... رشت

شرح دادخواست طلاق توافقی

ریاست محترم دادگاه خانواده

با سلام و تقدیم احترام به استحضار می رساند ؛موکلین به موجب سند ازدواج شماره .... مورخ بیست و هشتم تیرماه سال 1377 به عقد نکاح یکدیگر درآمده اند و فاقد فرزند مشترک می باشند لیکن به سبب عدم تفاهم اخلاقی قادر به ادامه زندگی مشترک نیستند لذا درخواست رسیدگی و صدور گواهی عدم امکان سازش جهت اجرای طلاق مورد استدعاست.

 

رای دادگاه طلاق توافقی توسط یک وکیل طلاق توافقی

پرونده کلاسه : ........

مرجع رسیدگیشعبه ۲۸۶ داد گاه خانواده مجتمع قضایی شهید باهنر تهران

تصمیم نهایی شماره : .........

خواهانآقای بهنام ............ فرزند طاهر با وکالت آقای مسعود محمدی به نشانی تهران.میدان فاطمی.میدان گلها ..... .

خواندهخانم پروانه ............ فرزند محمد  با وکالت خانم ............
خواسته : طلاق توافقی
گردشکار: خواهان دادخواستی بخواسته فوق بطرفیت خوانده با تقدیم داشته که پس از ارجاع به شعبه وثبت به کلاسه فوق وجری تشریفات قانونی دادگاه باتوجه به محتویات پرونده ختم رسیدگی را اعلام وبشرح ذیل مبادرت به صدور رأی مینماید .

متن رأی دادگاه طلاق توافقی

در خصوص دادخواست تقدیمی خواهان بهنام ...... فرزند طاهر با وکالت آقای مسعود محمدی به طرفیت پروانه..... فرنزد محمد با وکالت ..... به خواسته صدور گواهی عدم امکان سازش (طلاق توافقی ) جهت اجرای صیفه طلاق و ثبت آن , داد گاه با عنایت به محتویات پرونده و ملاحظه سند نکاحیه به شماره ترتیب ...... مورخ ۸۷/۴/۲۶ دفتر رسمی ازدواج شماره ... که رونوشت مصدق آن ضم پرونده گردیده و با احراز علقه زوجیت دائم فیمابین و نظر به اصرار زوجین بر طلاق و از آنجا که حسب نظر کارشناس واحد مشاوره خانواده مستقر در مجتمع قضایی مثبوت به شماره .... مورخ ۹۵/۹/۱۷ تفریق و جدایی زوجین با ذکر دلایل و علل عدم تفاهم به مصلحت آنان اعلام شده , و این دادگاه نیز نظر مزبور را مطابق ظواهر و احوال زوجین میداند لذا تقاضای آنان را وارد تشخیص و مستندا به مواد ۲۵ ۲۶ و ‎۲۹٩‏ قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۱ مجلس شورای اسلامی گواهی عدم امکان سازش بنا بر توافق زوجین و به شرح توافقات ذیل صادر می شود :1- مهریه زوجه هفتصد و هفتاد و هفت عدد سکه می باشد که وکیل زوجه به وکالت از موکله تعداد پانصد و نود و هفت عدد سکه را در قبال طلاق خلع به زوج بذل و وکیل زوج قبول بذل نمود و الباقی مهریه را زوج هر ماه یک سکه تمام بهار آزاد ی بعلاوه یک نیم سکه به مدت ده سال به زوجه پرداخت می نماید.2- زوجه در خصوص نفقه و اجرت المثل ادعایی ند ارد.3- جهیزیه در اختیار زوجه می باشد .4- زوجین فاقد فرزند مشترک می باشند.در خصوص سایر حقوق مالی مقرر گردید که منافع آپارتمان اجاره ای واقع در تهران.میدان پونک ....... به زوجه منتقل شود و زوج نسبت به آن اد عایی نخواهدد اشت. زوجه حسب گواهی صادره از آزمایشگاه فرجام مستقر در مجتمع قضایی شهید باهنر مثبوت به شماره ... در دفتر ثبت لوایح باردار نمی باشد. طلاق واقع شده مستندا به ساده ۱۱۴۶ قانون مدنی و کراهت زوجه از تداوم زندگی و بخشش حقوق مالی از نوع خلع می باشد . رای صادره حضوری و ظرف مدت بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در دادگاه محترم تجدید نظر استان تهران است. گواهی صادره در اجرای ماده ۳۴ همان قانون طی سه ماه از تاریخ رای قطعی دارای اعتبار بوده و در صورتیکه گواهی صادره ظرف مهلت مزبور به دفتر رسمی طلاق جهت اجرای صیغه طلاق و ثبت آن تسلیم نگردد و یا تسلیم کننده گواهی به دفتر خانه , ظرف سه ماه از تاریخ تسلیم در دفتر خانه طلاق جهت اجرای صیفه طلاق حاضر نگردد و یا مدارک لازم را به دفتر خانه ارائه ننماید .گواهی صادره از درجه اعتبار ساقط بوده و کلیه توافقات مندرج در این گواهی نیز ملغی خواهد بود. اجرای صیغه طلاق حسب ماده ۳۷ قانون مذکور با رعایت جهات شرعی و با حضور سردفتر انجام خواهد گرفت .

مدیر شعبه ۲۸۶ داد گاه خانواده تهران

 

وکیل برای طلاق توافقی

 

وکیل طلاق توافقی ایرانیان خارج از کشور

طلاق توافقی ایرانیان مقیم خارج از کشور اگر بدلیل عدم وجود دفتر اسلامی یا به هر دلیل دیگر مطابق تبصره ماده 15 قانون حمایت خانواده انجام نشود و ضرورت داشته باشد که زوجین حتماً در ایران برای طی مراحل طلاق توافقی خود وکیل بگیرند، جز آنچه به طور کلی در مورد طلاق توافقی گفته شد چند ویژگی مخصوص دارد که عبارتند از :

1- اگر موکل (زوج یا زوجه) در سامانه ثنای قوه قضاییه ثبت نام نموده باشند و تلفن همراه معرفی شده در آن سامانه در ایران بوده و روشن باشد، از همان طریق به وکیل وکالت می دهند.

2- اگر موکل در سامانه ثنا ثبت نام ننموده باشد ناگزیر باید از طریق سامانه میخک متن وکالتنامه را تعریف نموده و با مراجعه حضوری یا مجازی به سفارت خانه ها ، کنسولگری ها و دفاتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ، وکالتنامه را امضاء نموده و برای وکیل خود در ایران بفرستد.

3- گواهی عدم بارداری بدلیل عدم حضور این عزیزان در کشور باید در همان کشور محل اقامت به زبان انگلیسی تهیه شده و ارسال گردد.

 

توجه داشته باشید که تعیین اموال مستقر در خارج از کشور ضمن طلاق توافقی در ایران هر چند که ممکن است ولی قابل اجرا نیست، مگر اینکه کشور محل اقامت زوجین توافقات انجام شده در دادنامه طلاق توافقی را با توجه به اینکه نتیجه اراده زوج و زوجه بوده الزام آور بداند.

 

4- مسئله حضانت فرزندان ایرانیان مقیم خارج از کشور اصولاً تابع قانون اقامتگاه است هر چند که قانون ایران خود را صالح به اظهارنظر و تعین تکلیف می داند ولی در عمل این صلاحیت با توجه به عدم دسترسی به فرزندان بی تاثیر است.

 

هزینه و حق الوکاله وکیل برای طلاق توافقی چقدر است ؟

  • هزینه های انجام تشریفات طلاق توافقی شامل هزینه ثبت دادخواست در دفتر خدمات قضایی، هزینه انجام جلسات مشاوره، هزینه داوری و اجرای صیغه طلاق به طور تقریبی کمتر از 5 میلیون تومان است.
  • دستمزد وکیل یا به اصطلاح حق الوکاله نیز مبلغی در حدود 15 میلیون تومان برای هر وکیل است.

 

خدمات دفتر وکالت دادگران در خصوص وکالت طلاق توافقی

1- قبول وکالت طلاق توافقی توسط وکلای متخصص و با تجربه طلاق و دعاوی خانواده

دفتر وکالت دادگران حامی با بهره گیری از وکلای با سابقه و متخصص در زمینه طلاق توافقی و دعاوی خانواده آمادگی قبول وکالت و انجام تشریفات طلاق توافقی مخاطبان گرامی را در کمترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه تا پایان پروسه طلاق توافقی دارا می باشد.

 

2- ارائه مشاوره تخصصی در هر مرحله از طلاق توافقی 

مخاطبان گرامی می توانند در هر مرحله از مراحل انجام طلاق توافقی خود اعم از تنظیم صورتجلسه طلاق توافقی، نحوه طرح درخواست طلاق توافقی، نحوه وصول مهریه و سایر حقوق مالی حین طلاق توافقی ، نحوه شرکت در جلسه رسیدگی ، اعتراض به رای دادگاه طلاق توافقی و ... از مشاوره با وکلای دفتر وکالت ما بهره مندشوند.

 

3- تنظیم دادخواست و لایحه طلاق توافقی

تنظیم دادخواست و نگارش لوایح دفاعیه در خصوص طلاق توافقی یکی دیگر از خدمات دفتر وکالت دادگران است که مخاطبان گرامی می توانند با اخذ نوبت از دفتر و شرکت در جلسه مشاوره حقوقی با وکیل ،خدمت مورد نظر خود را دریافت نمایند.

 

ایجاد شده توسط مسعود محمدی، وکیل پایه یک دادگستری
2.79 از 5 (33 امتیاز)
پرسش و پاسخ‌های متداول
با توجه به مهارت و روشی که وکیل دادگستری انتخابی شما به کار خواهد بست مدتی بین 2 تا 5 ماه ممکن است زمان ببرد.ما در دفتر وکالت دادگران حامی طلاق با استفاده از وکالتنامه وو حق طلاق را در یک پروسه زمانی 2 ماهه انجام می دهیم.
صرف نظر از اینکه اصلا این واژه درستی باشد یا نه و اصلاً بتوان گفت یک وکیل واجد صفت تقضیلی بهترین است، به نظر ما بسیار مذموم است که یک وکیل خود را بهترین بداند و شاید منشأ این نگرش جز خودشیفتگی و قصد فریب مخاطب چیز دیگری نیست. متاسفانه بسیار دیده میشود که کسانی خود را با این صفت معرفی مینمایند.
از طریق دوستان و استفاده از تجربیات دیگران و یا با مراجعه به سایت اینترنتی یک وکیل و مطالعه مقالات و مطالب حقوقی آن سایت و سنجش میزان نظم و دقت یک مجموعه و البته در نهایت مراجعه و ملاقات حضوری با آن وکیل شاید بتوان به بهترین نتیجه در پیدا کردن وکیل خوب طلاق توافقی دست یافت.
اشتراک گذاری
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

رزرو وقت مشاوره حقوقی با وکیل

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.