X

 مشاوره حقوقی و وکالت دادگستری رایگان نیست !!!

مشاوره حقوقی و وکالت دادگستری رایگان نیست !!!

در کشور ما اصولاً وکالت دادگستری و مشاوره حقوقی و به طور کلی هیچ نوع سرویس و خدمات تخصصی رایگان نیست و کسانی که در رابطه با این عنوان تبلیغ میکنند یا دانش و تجربه و تخصص کافی و لازم را ندارند و یا اهداف دیگری در پس این تبلیغات نهفته است. از جمله اینکه فرد گرفتار (کسی که مشکل حقوقی دارد) را به محل کار و دفتر وکالت خود کشانده و فرد را با بهانه هایی مثل اخذ حق الوکاله در اخر کار یا شراکت در خواسته تطمیع و مجاب و مجبور به انعقاد قرارداد می نماید در هر حال توجه داشته باشید که هیچ چیز با ارزشی رایگان نیست و هیچ فرد متخصص دانش و تجربه و تخصص خود را رایگان در اختیار عموم قرار نمیدهد!!!!

 

  |  
بازدید: 10110
  |  
امتیاز: Article Rating

 

مشاوره حقوقی و وکالت رایگان 

چند نکته در خصوص وکالت و مشاوره رایگان 

1- همانطور که گفته شد مشاوره حقوقی و وکالت دادگستری اموری تخصصی و خدماتی حرفه ای هستند و علی الاصول به صورت رایگان ارائه نمی شوند.

2- قانونگذار وکلای دادگستری را ملزم نموده که در کنار انجام کاراهای معمول خود در سال تعدادی پرونده رایگان هم انجام بدهند این مسئله در قالب قبول وکالت معاضدتی یا تسخیری انجام میشود. 

3- وکالت معاضدتی با تقاضای فرد متقاضی به اداره معاضدت کانون وکلا و طی تشریفات قانونی انجام میشود.

4- وکالت تسخیری در پرونده های کیفری که حضور وکیل ضرورت دارد ولی متهم از انتخاب وکیل امتناع میکند یا ناتوان از انتخاب وکیل است، مصداق دارد و به تشخیص و دستور قاضی دادگاه به کانون وکلا انجام میشود. 

5- برای استفاده از شرایط وکالت معاضدتی به مرکز امور مشاوران حقوقی واقع در تهران خیابان جردن خیابان گلفام مراجعه نمائید. 

6- همچنین از طریق شماره تلفن 129 امکان اخذ مشاوره حقوقی رایگان وجود دارد. 

7- این واقعیت در نظر داشت که مشاوره حقوقی و وکالت رایگان چون جنبه الزامی و تحمیلی به وکیل دادگستری را دارد یقینا از نظر کیفیت با موردی که وکیل انتخابی است متفاوت بوده و در نتیجه هم موثر است.

8- مرحله انتخاب وکیل و مشاوره با وکیل در جریان حکم دادرسی شاید مهم ترین مرحله باشد چرا که تدبیر و تشخیص و تصمیم وکیل رونده یک دادرسی و نتیجه آن را تعیین میکند. پس توصیه میشود به دنبال وکیل رایگان نباشید و با کمی تحقیق یک وکیل منصف با دستمزد و حق الوکاله منطقی انتخاب نمائید و یا اگر توانای مالی داشتن یک وکیل را ندارید مراحل دعوای خود را تحت نظر یک وکیل خوب و مشاور حقوقی به انجام برسانید. 
 

ایجاد شده توسط مسعود محمدی، وکیل پایه یک دادگستری
2.71 از 5 (35 امتیاز)
اشتراک گذاری
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

رزرو وقت مشاوره حقوقی با وکیل

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.