X

 نمونه رای دادگاه حضانت فرزند، وکیل خانواده

نمونه رای دادگاه حضانت فرزند، وکیل خانواده

  |  
بازدید: 6022
  |  
امتیاز: Article Rating

 

 

نمونه رای دادگاه حضانت فرزند 

خواهان : ...........

خوانده : .............

خواسته: حضانت

گردشکار:

خواهان دادخواستی به خواسته فوق به طرفیت خوانده بالا تقدیم داشته که پس از ارجاع به این شعبه و ثبت به کلاسه فوق و جری تشریفات قانونی در وقت مقرر دادگاه به تصدی امضاء کننده زیر تشکیل است و با توجه به محتویات پرونده ختم رسیدگی را اعلام و به شرح زیر مبادرت به صدور رای می نماید.

رای دادگاه حضانت فرزند :

در خصوص دادخواست خانم .......... فرزند .......... به طرفیت آقای........... فرزند ......... به خواسته حضانت فرزند مشترک به نام ............ 8 ساله، با عنایت به دادخواست تقدیمی و سند طلاقنامه و فتوکپی شناسنامه و با توجه به محتویات پرونده از جمله اظهارات خواهان برای دادگاه محرز و مسلم است که طرفین به موجب طلاق جدا شده اند و با احراز رابطه بنوت بین خوانده و کودک موسوم، خواهان اظهار نموده اینجانب .......... با آقای ......... (پدر و مادر فرزند) توافق می کنیم که حضانت دخترمان برای همیشه با مادرش باشد و در عوض بنده مهریه ام را می بخشم و ذمه او را ابراء می نمایم. همه این توافق ها در شرایطی است که بنده ازدواج کرده ام و هرگز ادعایی نخواهم داشت و خوانده اظهار نموده حضانت فرزندم را به مادرش می دهم و ضمنا از این آگاهم که ایشان ازدواج کرده و در ماه مبلغ صدهزارتومان نفقه فرزندم را می پردازم و برای ملاقات هفته ای یک بار (پنج شنبه تا جمعه) می باشد. دادگاه موضوع را از مصادیق ماده 1174 قانون مدنی می داند و گزارش اصلاحی طبق توافق طرفین به شرح صورتجلسه مورخ 90/11/18 مستندا به مواد 184 و 178 ق.آ.د.م. صادر و اعلام می نماید بدین شرح خواهان حضانت فرزند مشترک را بر عهده می گیرد. گزارش اصلاحی صادره نسبت به طرفین و وراث و قائم مقام قانونی آن ها نافذ و معتبر است و مانند احکام دادگاه ها به موقع اجرا گذاشته می شود.

رئیس شعبه 236 دادگاه خانواده یک تهران

 

 

مطالب مرتبط با حضانت فرزند :

1- وکیل برای مطالبه نفقه فرزند

2- حضانت فرزند ملاقات فرزند رای دادگاه

3- فهرست دعاوی خانواده - وکیل خانوادگی

4- چگونه یک وکیل خوب و مجرب برای طلاق و خانواده انتخاب کنم؟

 

ایجاد شده توسط مسعود محمدی، وکیل پایه یک دادگستری
2.46 از 5 (26 امتیاز)
اشتراک گذاری
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

رزرو وقت مشاوره حقوقی با وکیل

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.