X

 جستجوی وکیل دادگستری در ایران - تهران

جستجوی وکیل دادگستری در ایران - تهران

برای جستجو و پیدا کردن یک وکیل دادگستری خوب در تهران با توجه به اینکه در حال حاضر وکالت دادگستری در ایران تخصصی نیست، کار کمی مشکل و پیچیده است چرا که با توجه به کثرت تعداد وکلا، جستجو و پیدا کردن یک وکیل خوب از بین جمعیت زیاد وکلا در تهران و یا ایران، نیازمند صرف وقت و انرژی زیادی است. نکته مهم دیگر اینکه به جهت ضرورت رعایت اخلاق و ادب تقریباً هیچکس علناً مدعی نیست که خود وکیل خوب یا بهترین وکیل است و حتی اگر چنین ادعایی هم باشد، قابل اعتماد نیست. بسیاری از وکلای دادگستری فقط در موضوعات خاصی مانند طلاق، مهریه، تعهدات، قراردادها، شرکت ها، قتل، کلاهبرداری، تصادفات، دیه، چک، خیانت در امانت و … قبول وکالت مینمایند اما این بدان معنی نیست که وکیل مورد نظر حق قبول وکالت در موضوعات دیگر را نداشته یا تخصص مربوط به آن موضوع را دارا نیست. بلکه گزینش موضوعات خاص توسط وکیل دادگستری به لحاظ تجربه بیشتر و میزان علاقمندی وکیل به آن موضوع است. شاید بتوان گفت بهترین راه جستجو و پیدا کردن یک وکیل دادگستری در درجه اول استفاده از تجربیات نزدیکان، اطرافیان و آشنایان است و در درجه بعد جستجو و پیدا کردن یک وکیل در اینترنت از طریق مراجعه به سایت اینترنتی آن وکیل است. پس از جستجوی ویژگی های وکیل مورد نظر خود در اینترنت طبیعتاً با پیشنهادات زیادی از طرف موتورهای جستجو مانند گوگل (google) مواجه می شوید. راه درست این است که پس از دستیابی به نتایج جستجو با مطالعه سایت آن وکیل و تماس و مراجعه با دفتر وکیل دادگستری به راحتی و به خوبی می توانید به میزان سواد و دانش حقوقی و جدیت وکیل در حرفه خود و اهمیت مخاطبان، مراجعین و موکلین در نظر آن وکیل پی ببرید و در نهایت با مراجعه به چند فرد و ملاقات حضوری و گرفتن مشاوره وکیل خود را انتخاب نمایید.
در صورت تمایل به مراجعه و مشاوره با ما در دفتر وکالت دادگران حامی می توانید به روشی که در قسمت تماس با ما پیشنهاد داده شده است با ما در تماس و ارتباط باشید.

 

  |  
بازدید: 4927
  |  
امتیاز: Article Rating

جستجوی وکیل دادگستری

 

سوالات حقوقی مرتبط با جستجوی وکیل 

1- بهترین راه جستجوی وکیل دادگستری در تهران چیست ؟

به نظر می رسد که بهترین راه برای جستجوی وکیل در درجه اول جستجو از طریق دوستان و آشنایان و استفاده از تجربیات دیگران است و در درجه بعد جستجوی یک وکیل با ویژگی های مورد نظر در موتور جستجوی گوگل و اینترنت.

 


2- در جستجوی وکیل دادگستری خوب به چه ویژگی هایی باید توجه شود ؟

برای اطلاع از ویژگی های یک وکیل دادگستری خوب و دستیابی به نتایج بهتر در جستجو، توصیه می شود مطلبی تحت همین عنوان در سایت ما را مطالعه نمایید.

 


3- آیا مرکز و نهادی برای جستجوی وکیل دادگستری وجود دارد ؟

مرکز و نهاد تعریف شده ای برای جستجو و پیدا کردن وکیل وجود ندارد و چنین وظیفه ای برای نهادهای این چنینی تعریف نشده است مثلاً در هیچ کجا وظیفه کانون وکلا و یا مرکز امور مشاوران معرفی وکیل به اشخاص نیست با وجود این بسیاری از افراد بر اساس یک تصور غلط برای پیدا کردن وکیل به کانون وکلا مراجعه می کنند.در خصوص جستجوی وکیلی که فرد وی را از قبل می شناسد هم میتوان به سایت کانون وکلا مراجعه کرد و هم حضوراً به کانون وکلای دادگستری.

 

ایجاد شده توسط مسعود محمدی، وکیل پایه یک دادگستری
3.17 از 5 (35 امتیاز)
اشتراک گذاری
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

رزرو وقت مشاوره حقوقی با وکیل

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.